Projektmenedszment eszközünk
monday.com

A Nitro Digital Solutions szakértői csapata támogatást nyújt Önnek nem csak üzleti folyamatainak felmérésében, de a szoftver megfelelő és teljeskörű bevezetésében is – a felméréstől az implementáción keresztül az oktatásokig és a folyamatos támogatásig bezárólag (support).

Lépjen kapcsolatba velünk, hogy többet tudhasson meg!

Hatékonyan és eredményesen működő szervezethez nem csak a megfelelő kollégákra és szakértelemre, de megfelelő folyamatokra is szükség van. A Nitro Digital Solutions csapata a monday.com platformon keresztül innovatív megoldásokat kínál a hatékonyabb folyamatok eléréséhez. Ezen felhasználóbarát rendszerrel könnyedén alakíthatjuk ügyfeleink folyamatait, annak érdekében, hogy növeljük hatékonyságukat, csökkentsük a költségeket és elősegítsük a versenyképességet.A Nitro Digital Solutions szakértői csapata támogatást nyújt Önnek

Miért érdemes minket választani?

1. Tapasztalat

A folyamatkezelés terén széleskörű tapasztalattal és szakértelemmel rendelkezünk. Eddigi munkánk során eredményes felmérési és bevezetési módszertant alakítottunk ki, és a monday.com csapatával szoros együttműködésben implementáljuk az üzleti folyamatokat.

2. Testreszabott megoldások

Minden ügyfelünk más és más, ezért minden projektünket egyedi megközelítéssel kezeljük. A monday.com rendszer lehetőséget nyújt arra, hogy testreszabott megoldásokat kínáljunk, amelyek tökéletesen illeszkednek az adott vállalkozás működéséhez.

3. Hatékonyság növelése

Célunk, hogy maximalizáljuk a hatékonyságot és optimalizáljuk a folyamatokat. A csapatunk korábbi tapasztalatainak köszönhetően könnyedén azonosíthatjuk a hatékonyságot csökkentő tényezőket és javaslatokat tehetünk a folyamatok optimalizálására. Ezáltal csökkentjük a hibalehetőségeket, növeljük a termelékenységet és javítjuk a munkafolyamatok minőségét.

Milyen lépések mentén valósítjuk meg a folyamatfejlesztést?

1. Meglévő folyamat dokumentáció megismerése

Annak érdekében, hogy megismerjük a jelenlegi folyamatokat és a szereplőket elengedhetetlen feltérképezni a felmérés időpontjában aktuális működést.

2. Felmérés az érintett területek bevonásával

A személyes egyeztetések kiemelten fontosak, hogy minden érintett területtel átbeszéljük az érintett munkafolyamatokat, azok előnyeit és nehézségeit és közösen meghatározzuk a folyamatfejlesztés irányait.

3. Folyamat leírás készítése és véglegesítése

Az előzetesen összegyűjtött információk és egyeztetések alapján rögzítjük a végleges folyamatleírásokat, amelyet a döntéshozók véleményezését követően véglegesítünk.

4. Implementáció a Monday.com rendszerébe

A közösen meghatározott folyamat lépéseit megalkotjuk a felületen, az automatizálható lépéseket paraméterezzük, a szükséges rendszerintegrációkat előkészítjük és a jogosultságokat beállítjuk.

5. Bemutatás a döntéshozóknak

Az így elkészült megoldás bemutatásra kerül az érintett területek döntéshozói számára, a szükséges finomhangolást elvégezzük.

6. Oktatások

A kialakított folyamatokról a végfelhasználók számára részletes leírásokat készítünk, annak érdekében, hogy a mindennapi munkavégzésük során hatékonyan tudják a feladataikat végrehajtani.

7. Éleshasználat támogatás

Miután a rendszert átadjuk az éleshasználatra, a felhasználók akkor sem maradnak magukra. Az átvételt követő szerződésben előre rögzített időszakban a Nitro Digital Solutions csapata rendelkezésre áll, hogy a felmerült kérdésekben támogatást biztosítson.

+ 1 Support

A mai dinamikusan változó munkavilágában az üzleti folyamatoknak is gyorsan kell adaptálódniuk, így ha ezzel lépést szeretnének tartani érdemes support szolgáltatásunkat igénybe venni. Egyedi megállapodás alapján ennek keretében kerülhet új belépő oktatása, jogosultság kezelés, rendszer felülvizsgálat rendszeres időközönként stb.

Monday.com folyamatmenedzsment támogató funkciói.

Kezelje a beérkező feladatokat, igényeket könnyedén legyen szó bármilyen területről.

Egyedi felület kialakítása

Fejlesztői erőforrás bevonása nélkül alakítjuk ki a szükséges adatok alapján azt a formot, ahonnan egy közös felültre érkeznek meg a szükséges információk.
A jövőben így búcsút inthetnek a végeláthatatlan kör e-maileknek és a visszaérkező dokumentumok kezeléséből adódó nehézségeknek.
Az így elkészült adatbekérő felület akár egy linkkel megosztható vagy akár a céges intraneten is beágyazható lesz.

Egyedi logika kialakítása

Fontos, hogy a kérdéseket és a kitöltendő mezőket a megfelelő logika alapján állítsuk össze, annak érdekében, hogy a megfelelő formában jussunk a munkánkhoz szükséges információkhoz.
Ennek érdekében a rendszer szabadon testre szabható lehetőségeket biztosít.

Spóroljon időt az automatizmusokkal

Hagyja maga mögött az ismétlődő feladatokat.
Kerülje el a felesleges találkozókat, hosszú e-mail-folyamatokat, csatolt dokumentum áradatot és még sok mást, azzal, hogy az egyes folyamat lépéseket automatizáljuk a szervezete számára.
Mindezt fejlesztő beavatkozása nélkül alakítjuk ki a változatos igényeket figyelembe véve.

Adat vezérelt betekintés

A dashboardoknak köszönhetően gyors rálátást kaphatnak a nagyképre, így könnyen azonosíthatók a kockázatok, trendek, eszkalációs pontok.

Egyedi felület kialakítása

Maradjon naprakész

Maradjon naprakész

A csapatok eredményességét a szabadon paraméterezhető automatikus emlékeztető
e-mailek és rendszerüzenetek garantálják. Legyen szó lejáró vagy közelgő határidőről, adott feladat státuszváltásról, feladat kiosztásról, új igény beérkezéséről.

Az automatizációknak köszönhetően néhány hónap alatt jelentősen növeltük a projekt kapacitásunkat, hiszen havi szinten több mint 40 000 manuális műveletet spóroltunk meg.

Allie E. Falker (Operations), Falkbuilt Ltd.

Világszerte több mint 186 000 ügyfél bízik a szoftverünkben.